Wednesday, April 27, 2011

Tengok Berita Perdana TV3 Terus Meluat

Oleh: Cicit Hj Mohamad Perak

Tengok Berita Perdana TV3 aja, aku terus meluat. Video seks kononnya DSAI beraksi tak habis-habis dipertontonkan. Apa fasal pemimpin negara gentar sesangat dengan DSAI? Kami rakyat biasa yang sudah lama diperbodohkan oleh para pemimpin negara terkini sudah naik loya dengan tindak tanduk mereka.

Kalau ya pun DSAI terlibat dengan aksi lucah, kami sudah tidak kisah. Kami tetap akan pilih beliau jadi the next PM. Kalau kemudiannya beliau tidak mampu kami boleh gantikan saja dengan siapa-siapa yang layak.

Kalau beliau benar-benar lakukan, itu adalah urusannya dengan Allah swt di hari penghabisan nanti, iatu sekiranya Mahkamah Syariah tidak ada sebarang bukti kukuh untuk mengadili atau menghukum beliau berlandaskan hukum Islam.

Yang penting bagi kami rakyat Malayusia, adalah kami tidak mahu lagi pemimpin yang ada sekarang berada ditampuk pemerintahan terlalu lama dengan jawatan PM persis harta pusaka PM-PM yang terdahulu. Mereka ingat rakyat seperti kami semuanya bodoh, tidak boleh berfikir secara ilmiah dan bijaksana.

Kami tidak mahu muka-muka rasuah atau kaki membeli belah di atas sana! Apalagi yang suka bermuka-muka dihadapan rakyat. Bila disuruh mengundi (parti pemerintah), semua pemimpin macam duit bukan masalah untuk ditaburkan kepada rakyat.

"Rakyat didahulukan dengan segala bebanan kos kerajaan. Bila banyak duit, kebanyakan pemimpin kerajaan berpoya-poya di luar negara atas dasar lawatan sambil kerja!"

No comments: